Križanac, M. (2021). Korištenje digitalnih medija u promociji na promjeru Bolero Adria d.o.o. (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:360264
Križanac, Matej. "Korištenje digitalnih medija u promociji na promjeru Bolero Adria d.o.o.." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:360264
Križanac, Matej. "Korištenje digitalnih medija u promociji na promjeru Bolero Adria d.o.o.." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:360264
Križanac, M. (2021). 'Korištenje digitalnih medija u promociji na promjeru Bolero Adria d.o.o.', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:360264
Križanac M. Korištenje digitalnih medija u promociji na promjeru Bolero Adria d.o.o. [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:360264
M. Križanac, "Korištenje digitalnih medija u promociji na promjeru Bolero Adria d.o.o.", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:360264