završni rad
Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu

Jurkić, Marina
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Jurkić, M. (2021). Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

Jurkić, Marina. "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

Jurkić, Marina. "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

Jurkić, M. (2021). 'Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 12.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

Jurkić M. Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 12.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

M. Jurkić, "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.