Jurkić, M. (2021). Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714
Jurkić, Marina. "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714
Jurkić, Marina. "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714
Jurkić, M. (2021). 'Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714
Jurkić M. Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714
M. Jurkić, "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714