prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu

Jurkić, Marina
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Jurkić, M. (2021). Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

Jurkić, Marina. "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

Jurkić, Marina. "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

Jurkić, M. (2021). 'Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

Jurkić M. Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

M. Jurkić, "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.