prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing kroz percepciju potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalni marketing kroz percepciju potrošača

Bakić, Ivor
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Bakić, I. (2021). Digitalni marketing kroz percepciju potrošača (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376

Bakić, Ivor. "Digitalni marketing kroz percepciju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376

Bakić, Ivor. "Digitalni marketing kroz percepciju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376

Bakić, I. (2021). 'Digitalni marketing kroz percepciju potrošača', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376

Bakić I. Digitalni marketing kroz percepciju potrošača [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376

I. Bakić, "Digitalni marketing kroz percepciju potrošača", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.