Bakić, I. (2021). Digitalni marketing kroz percepciju potrošača (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376
Bakić, Ivor. "Digitalni marketing kroz percepciju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376
Bakić, Ivor. "Digitalni marketing kroz percepciju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376
Bakić, I. (2021). 'Digitalni marketing kroz percepciju potrošača', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376
Bakić I. Digitalni marketing kroz percepciju potrošača [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376
I. Bakić, "Digitalni marketing kroz percepciju potrošača", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376