Krnjak, I. (2021). Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19 (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912
Krnjak, Iva. "Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912
Krnjak, Iva. "Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912
Krnjak, I. (2021). 'Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912
Krnjak I. Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19 [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912
I. Krnjak, "Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912