Peročević, E. (2021). Customer service client centar kao model poslovnog marketinga (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144
Peročević, Eduard. "Customer service client centar kao model poslovnog marketinga." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144
Peročević, Eduard. "Customer service client centar kao model poslovnog marketinga." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144
Peročević, E. (2021). 'Customer service client centar kao model poslovnog marketinga', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144
Peročević E. Customer service client centar kao model poslovnog marketinga [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144
E. Peročević, "Customer service client centar kao model poslovnog marketinga", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144