prikaz prve stranice dokumenta Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.

Kuček, Robert
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Kuček, R. (2020). Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o. (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444

Kuček, Robert. "Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444

Kuček, Robert. "Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444

Kuček, R. (2020). 'Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 13.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444

Kuček R. Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o. [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 13.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444

R. Kuček, "Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.