Kuček, R. (2020). Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o. (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444
Kuček, Robert. "Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444
Kuček, Robert. "Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444
Kuček, R. (2020). 'Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444
Kuček R. Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o. [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444
R. Kuček, "Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:453444