prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI

Omrčen, Marko
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Omrčen, M. (2020). UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950

Omrčen, Marko. "UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950

Omrčen, Marko. "UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950

Omrčen, M. (2020). 'UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 08.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950

Omrčen M. UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 08.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950

M. Omrčen, "UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.