Ciglar, D. (2020). SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199
Ciglar, Domagoj. "SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199
Ciglar, Domagoj. "SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199
Ciglar, D. (2020). 'SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199
Ciglar D. SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199
D. Ciglar, "SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199