prikaz prve stranice dokumenta SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE

Ciglar, Domagoj
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Ciglar, D. (2020). SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199

Ciglar, Domagoj. "SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199

Ciglar, Domagoj. "SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199

Ciglar, D. (2020). 'SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199

Ciglar D. SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199

D. Ciglar, "SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:698199

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.