Urban, F. B. (2021). UTJECAJ I MANIPULACIJE MEDIJA U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:269301
Urban, Fran Borna. "UTJECAJ I MANIPULACIJE MEDIJA U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:269301
Urban, Fran Borna. "UTJECAJ I MANIPULACIJE MEDIJA U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:269301
Urban, F. B. (2021). 'UTJECAJ I MANIPULACIJE MEDIJA U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:269301
Urban FB. UTJECAJ I MANIPULACIJE MEDIJA U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:269301
F. B. Urban, "UTJECAJ I MANIPULACIJE MEDIJA U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:269301