Gverić, T. (2023). Brendiranje kao komunikacijski proces (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464940
Gverić, Toni. "Brendiranje kao komunikacijski proces." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464940
Gverić, Toni. "Brendiranje kao komunikacijski proces." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464940
Gverić, T. (2023). 'Brendiranje kao komunikacijski proces', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 16.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464940
Gverić T. Brendiranje kao komunikacijski proces [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 16.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464940
T. Gverić, "Brendiranje kao komunikacijski proces", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464940