Puljić, I. (2023). Imidž marke - poslovni slučaj BMW (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448
Puljić, Ivana. "Imidž marke - poslovni slučaj BMW." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448
Puljić, Ivana. "Imidž marke - poslovni slučaj BMW." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448
Puljić, I. (2023). 'Imidž marke - poslovni slučaj BMW', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 17.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448
Puljić I. Imidž marke - poslovni slučaj BMW [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 17.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448
I. Puljić, "Imidž marke - poslovni slučaj BMW", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448