Puljić, I. (2023). Imidž marke - poslovni slučaj BMW (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448
Puljić, Ivana. "Imidž marke - poslovni slučaj BMW." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448
Puljić, Ivana. "Imidž marke - poslovni slučaj BMW." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448
Puljić, I. (2023). 'Imidž marke - poslovni slučaj BMW', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448
Puljić I. Imidž marke - poslovni slučaj BMW [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448
I. Puljić, "Imidž marke - poslovni slučaj BMW", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197448