Filipović, V. (2023). Uloga neuromarketinga u prodajnoj strategiji (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:474942
Filipović, Valentina. "Uloga neuromarketinga u prodajnoj strategiji." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:474942
Filipović, Valentina. "Uloga neuromarketinga u prodajnoj strategiji." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:474942
Filipović, V. (2023). 'Uloga neuromarketinga u prodajnoj strategiji', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 15.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:474942
Filipović V. Uloga neuromarketinga u prodajnoj strategiji [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 15.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:474942
V. Filipović, "Uloga neuromarketinga u prodajnoj strategiji", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:474942