prikaz prve stranice dokumenta Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu

Pavlica, Nenad
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Pavlica, N. (2023). Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721

Pavlica, Nenad. "Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721

Pavlica, Nenad. "Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721

Pavlica, N. (2023). 'Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 02.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721

Pavlica N. Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 02.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721

N. Pavlica, "Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.