Crnčević, S. (2023). Utjecaj online recenzija na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055345
Crnčević, Srđan. "Utjecaj online recenzija na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055345
Crnčević, Srđan. "Utjecaj online recenzija na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055345
Crnčević, S. (2023). 'Utjecaj online recenzija na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055345
Crnčević S. Utjecaj online recenzija na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055345
S. Crnčević, "Utjecaj online recenzija na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055345