Friganović, G. (2017). MARKETINŠKA KONCEPCIJA DEKORATIVNE KOZMETIKE NA HRVATSKOM TRŽIŠTU (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249328
Friganović, Gordana. "MARKETINŠKA KONCEPCIJA DEKORATIVNE KOZMETIKE NA HRVATSKOM TRŽIŠTU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249328
Friganović, Gordana. "MARKETINŠKA KONCEPCIJA DEKORATIVNE KOZMETIKE NA HRVATSKOM TRŽIŠTU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249328
Friganović, G. (2017). 'MARKETINŠKA KONCEPCIJA DEKORATIVNE KOZMETIKE NA HRVATSKOM TRŽIŠTU', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249328
Friganović G. MARKETINŠKA KONCEPCIJA DEKORATIVNE KOZMETIKE NA HRVATSKOM TRŽIŠTU [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249328
G. Friganović, "MARKETINŠKA KONCEPCIJA DEKORATIVNE KOZMETIKE NA HRVATSKOM TRŽIŠTU", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249328