Naslov Komunikacija na društvenoj mreži Instagram
Naslov (engleski) Communication on the Instagram social network
Autor Nika Pejić
Mentor Tanja Grmuša (mentor)
Član povjerenstva Tomislav Ivančević (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Dragan Kopecki (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2024-07-11, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Danas su novi mediji vrlo popularni u komunikaciji. Ovdje je riječ o elektroničkoj opremi koja je smatrana komunikacijskim medijem. Odnosno, ovdje se radi o komuniciranju putem interneta, budući da se danas rad novih medija temelji na internetu. Danas na internetu postoji veliki broj informacija koji je ljudima dostupan, te ga pored toga ljudi koriste za komunikaciju putem slanja poruka drugim ljudima na elektroničke adrese, društvene mreže i slično. Društvene mreže predstavljaju novi oblik komunikacije na internetu, te su smatrane jednim od oblika novih medija na internetu. Svaka osoba u svijetu danas ima omogućen pristup internetu i društvenim mrežama, te pomoću njih može razmjenjivati informacije, razne ideje, mišljenja, svoje interese i slično. Instagram predstavlja aplikaciju društvene mreže koju ljudi koriste na prijenosnim mobilnim uređajima s ciljem za dijeljenja fotografija i videozapisa. Korisnici pomoću ove aplikacije mogu primjenjivati digitalne filtere i dijeliti vlastite fotografije i videozapise na drugim srodnim i sličnim društvenim mrežama. Privatne osobe predstavljaju sve korisnike na društvenoj mreži Instagram koji imaju korisnički račun s ciljem komunikacije s ostalim korisnicima te pregledavanja njihovih sadržaja. Poduzeća izrađuju korisničke račune kako bi ostvarili komunikaciju sa svojim potrošačima, te kako bi bili u koraku s trendovima koji se u posljednje vrijeme pojavljuju na tržištu. S porastom ranije navedenih mogućnosti na društvenoj mreži Instagram, pojavile su se i utjecajne osobe koje javno iznose svoje mišljenje, razne informacije, životne situacije, promoviraju svoj životni stil, te samim time ostvaruju utjecaj na korisnike društvene mreže Instagram. Vrste računa i vrste sadržaja na Instagramu utječu na to u kojoj mjeri komunikacija na društvenim mrežama omogućuje stvaranje emocionalnih veza i pozitivno vrednovanje modnog brenda. Cilj rada je prikazati obilježja komunikacije na društvenoj mreži Instagram na primjeru utjecajnih osoba.
Sažetak (engleski) Today, new media are very popular in communication. Here we are talking about electronic equipment that was considered a communication medium. That is, this is about communicating via the Internet, since today the work of new media is based on the Internet. Today, there is a large amount of information available to people on the Internet, and in addition, people use it to communicate by sending messages to other people on electronic addresses, social networks, and the like. Social networks represent a new form of communication on the Internet and are considered one of the forms of new media on the Internet. Every person in the world today has access to the Internet and social networks, and can use them to exchange information, various ideas, opinions, interests, and the like. Instagram is a social networking application that people use on portable mobile devices to share photos and videos. Using this application, users can apply digital filters and share their own photos and videos on other related and similar social networks. Private persons represent all users on the Instagram social network who have a user account with the aim of communicating with other users and viewing their content. Companies create user accounts in order to communicate with their consumers, and to keep up with trends that have recently appeared on the market. With the increase of previously mentioned possibilities on the Instagram social network, influential people appeared who publicly express their opinion, various information, life situations, promote their lifestyle and thereby exert influence on the users of the Instagram social network. Account types and content types on Instagram influence the extent to which communication on social networks enables the creation of emotional connections and positive evaluation of a fashion brand. The aim of the paper is to show the characteristics of communication on the social network Instagram using the example of influential people.
Ključne riječi
novi mediji
društvene mreže
komunikacija
Instagram
utjecajne osobe.
Ključne riječi (engleski)
new media
social networks
communication
Instagram
influential people.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:765963
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2025-01-28 11:15:53