Naslov Brendiranje Pule kao turističke destinacije
Naslov (engleski) Branding of Pula as a tourist destination
Autor Lobel Not
Mentor Sanja Rocco (mentor)
Član povjerenstva Tanja Grmuša (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Oliver Hip (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2024-07-04, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Trgovina i turizam
Sažetak Cilj rada je prikazati grad Pulu kao turističku destinaciju i njihov način razvijanja turizma grada, istražiti ponudu Pule, proizvode i usluge koje grad nudi svojim turistima, no uz to otkriti i strategije kojima dolaze do turista te način na koji stvaraju brend, odnosno prikazati cjelokupan proces koji turistička destinacija mora proći kako bi turist bio zadovoljan.
Rad sadrži teorijski okvir koji je baziran na literaturi relevantnoj za tematiku rada. Korištena literatura se sastoji od znanstvenih članaka koji su se bavili područjem turizma, marketinga, brendinga i cjelokupnog poslovanja turističkih destinacija, ali i internetskim izvorima, nizom udžbenika i knjiga vezanih za područje turizma i poslovanja. Prvi dio rada odnosi se na općenite vrste turizma u svijetu, ali i vrste turizma kojim se bavi turistička destinacija Pula te koje proizvode i usluge nude.
Dio rada posvećen je marketinškim strategijama koje koriste turističke destinacije kako bi privukli turiste, odnosno proučava kojim to kanalima, marketinškim porukama i taktikama grad Pule pokušava stvoriti prepoznatljiv brend u svijetu. Objašnjen je vizualni identitet Pule, odnosno ključni elementi koji su potrebni za kreiranje istog.
Rad stavlja naglasak i na razvoj održivog turizma kojem se posljednjih godina posvećuje velika pozornost, kao i na očuvanje kulturne baštine, što je nužno kako bi se zaštitile kulturne znamenitosti pomoću mjera zaštite. Za svaki korak u procesu je potrebno čuti mišljenje lokalne zajednice, tako da se u radu spominje njezin utjecaj na kompletno stvaranje i razvoj Pule kao turističke destinacije koja će ostati i grad ugodan za život.
Sažetak (engleski) The aim of the paper is to present the city of Pula as a tourist destination and their way of developing the tourism of the city, to explore what Pula has to offer, products and services that the city offers to its tourists, but also to discover strategies by which they reach tourists and the way in which they create a brand, i.e. to show the entire process which a tourist destination must pass in order for the tourist to be satisfied.
The paper contains a theoretical framework based on literature relevant to the topic of the paper. The literature used consists of scientific articles that dealt with the field of tourism, marketing, branding and the overall business of tourist destinations, as well as internet sources, a series of textbooks and books related to the field of tourism and business. The first part of the paper refers to the general types of tourism in the world, but also the types of tourism that tourist destination Pula deals with and what products and services they offer.
Part of the work is dedicated to marketing strategies used by tourist destinations to attract tourists, i.e. it studies through which channels, marketing messages and tactics the city of Pula is trying to create a recognizable brand in the world. The visual identity of Pula is explained, and therefore the key elements needed to create it.
The paper also emphasizes the development of sustainable tourism, which has received a lot of attention in recent years, as well as the preservation of cultural heritage, which is necessary in order to protect cultural landmarks by means of protection measures. For each step in the process, it is necessary to hear the opinion of the local community, so the paper mentions its influence on the complete creation and development of Pula as a tourist destination that will also remain a pleasant city to live in.
Ključne riječi
Pula
marketing
brending
turizam
turistička destinacija
turistički brend
Ključne riječi (engleski)
Pula
marketing
branding
tourism
tourist destination
tourist brand
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:375273
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra marketinga i komunikacija ((mag. oec.))
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2025-01-29 19:14:08