Horvath, L. (2017). PSIHOLOŠKI ČIMBENICI I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:891541
Horvath, Lina. "PSIHOLOŠKI ČIMBENICI I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:891541
Horvath, Lina. "PSIHOLOŠKI ČIMBENICI I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:891541
Horvath, L. (2017). 'PSIHOLOŠKI ČIMBENICI I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:891541
Horvath L. PSIHOLOŠKI ČIMBENICI I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:891541
L. Horvath, "PSIHOLOŠKI ČIMBENICI I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:891541