Poldrugač, I. (2024). Analiza subliminalnih poruka i njihov utjecaj na percpeciju proizvoda (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:911557
Poldrugač, Ivan. "Analiza subliminalnih poruka i njihov utjecaj na percpeciju proizvoda." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:911557
Poldrugač, Ivan. "Analiza subliminalnih poruka i njihov utjecaj na percpeciju proizvoda." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:911557
Poldrugač, I. (2024). 'Analiza subliminalnih poruka i njihov utjecaj na percpeciju proizvoda', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 04.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:911557
Poldrugač I. Analiza subliminalnih poruka i njihov utjecaj na percpeciju proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 04.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:911557
I. Poldrugač, "Analiza subliminalnih poruka i njihov utjecaj na percpeciju proizvoda", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:911557