Naslov Digitalna strategija brendiranja regije Gache
Naslov (engleski) Digital branding strategy of the Gache region
Autor Adam Mudrovčić
Mentor Goran Luburić (mentor)
Član povjerenstva Sanja Rocco (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tomislav Ivančević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2024-09-26, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Globalizacijski suvremeni način življenja otvorio je mnoge mogućnosti prvenstveno ekonomskoga prosperiteta, ali su i postavljeni visoki zahtjevi na svim područjima ljudskoga djelovanja pa tako i na području marketinga koji je u doba globalizacije doživio pravu razvojnu revoluciju jer su se morale uvesti brojne tehnološke inovacije u komunikaciji i dijeljenju informacija subjekata suvremenoga poslovanja i njihovih klijenata. Za razliku od klasičnoga marketinga kada su promotivne poruke, e-mailovi, pozivi ili nešto slično bile dovoljne da se dopre do što više ljudi koji bi mogli postati potencijalni klijenti, digitalni marketing ima sasvim nova pravila, a to su praćenje novih trendova i modela koji utječu na povjerenje kupaca i razvijanje svijesti o potrebi brendiranja. Planirana, sustavna i interaktivna komunikacija uključenih strana putem online društvenih medija i korištenje suvremene tehnologije postaje imperativ suvremenog marketinškog djelovanja. S obzirom na kompleksnost ovakvoga suvremenoga marketinškog sustava, a za razumijevanje istoga u ovome završnom radu su se u nekoliko poglavlja razmotrili osnovni koncepti i funkcionalnosti marketinga u klasičnom smislu, digitalnoga marketinga i brendiranja, digitalne marketinške i brend komunikacije, a potom se istražila digitalna strategija brendiranja regije Gacke i to iz područja gospodarstva, kulture i turizma. Temeljem analize digitalne marketinške strategije komunikacije i digitalnih marketinških pokušaja stvaranja brendova u osobnom poslovanju ili kulturološkom djelovanju dovelo je do zajedničkoga stvaranja brenda Gacke kao izrazito povoljnoga prostora za razvoj poslovanja različitoga tipa, mjesta prepoznatljivoga po jedinstvenom kulturnom identitetu i kao poželjne turističke destinacije, a stvaranjem brenda regije ostvaruje se viša razina životnoga standarda stanovništva.
Sažetak (engleski) Globalization's modern way of life has opened up many possibilities, primarily for economic prosperity, but high demands have been placed on all areas of human activity, including marketing, which in the age of globalization experienced a real development revolution because numerous technological innovations in communication and sharing had to be introduced information of modern business entities and their clients. Unlike classical marketing, when promotional messages, e-mails, calls or something similar were enough to reach as many people as possible who could become potential clients, digital marketing has completely new rules, namely following new trends and models that affect customer trust and develop awareness of the need for branding. Planned, systematic and interactive communication of the involved parties via online social media and the use of modern technology is becoming an imperative of modern marketing. With regard to the complexity of such a modern marketing system, and in order to understand the same in this final paper, the basic concepts and functionalities of marketing in the classical sense, digital marketing and branding, digital marketing and brand communication were considered in several chapters, and then the digital branding strategy was investigated the area of Gacka in the fields of economy, culture and tourism. Based on the analysis of the digital marketing strategy of communication and digital marketing attempts to create brands in personal business or cultural activity, it led to the joint creation of the Gacka brand as an extremely favorable space for the development of different types of business, a place recognizable by its unique cultural identity and as a desirable tourist destination, and by creating a brand the region achieves a higher level of living standards of the population
Ključne riječi
marketing
digitalni marketing
brend
digitalno brendiranje
Gacka
Otočac
Ključne riječi (engleski)
marketing
digital marketing
brand
digital branding
Gacka
Otočac
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:300375
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2025-02-03 18:19:36