Pristup korisnicima matične ustanove
Digitalni marketing turističkih agencija
Poslovno veleučilište Zagreb
APA 6th Edition Matijašić, I. T. (2024). Digitalni marketing turističkih agencija (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:033687
MLA 8th Edition Matijašić, Ivona Tea. "Digitalni marketing turističkih agencija." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:033687
Chicago 17th Edition Matijašić, Ivona Tea. "Digitalni marketing turističkih agencija." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:033687
Harvard Matijašić, I. T. (2024). 'Digitalni marketing turističkih agencija', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 04.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:033687
Vancouver Matijašić IT. Digitalni marketing turističkih agencija [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 04.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:033687
IEEE I. T. Matijašić, "Digitalni marketing turističkih agencija", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:033687
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu