završni rad
BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE

Tomislav Barjašić (2017)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad...

Barjašić, T. (2017). BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948

Barjašić, Tomislav. "BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948

Barjašić, Tomislav. "BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948

Barjašić, T. (2017). 'BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 22.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948

Barjašić T. BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 22.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948

T. Barjašić, "BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948