Barjašić, T. (2017). BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948
Barjašić, Tomislav. "BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948
Barjašić, Tomislav. "BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948
Barjašić, T. (2017). 'BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948
Barjašić T. BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948
T. Barjašić, "BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853948