Čapljak, A. (2016). TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:673097
Čapljak, Antonio. "TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:673097
Čapljak, Antonio. "TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:673097
Čapljak, A. (2016). 'TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:673097
Čapljak A. TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:673097
A. Čapljak, "TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:673097