Vučković, M. (2016). B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243
Vučković, Martin. "B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243
Vučković, Martin. "B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243
Vučković, M. (2016). 'B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243
Vučković M. B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243
M. Vučković, "B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243