Birk, M. (2017). MARKETING U DJELATNOSTI OČNE OPTIKE (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:806986
Birk, Martin. "MARKETING U DJELATNOSTI OČNE OPTIKE." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:806986
Birk, Martin. "MARKETING U DJELATNOSTI OČNE OPTIKE." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:806986
Birk, M. (2017). 'MARKETING U DJELATNOSTI OČNE OPTIKE', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:806986
Birk M. MARKETING U DJELATNOSTI OČNE OPTIKE [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:806986
M. Birk, "MARKETING U DJELATNOSTI OČNE OPTIKE", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:806986