završni rad
RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ

Ana Molvarec (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad

Molvarec, A. (2016). RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704

Molvarec, Ana. "RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704

Molvarec, Ana. "RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704

Molvarec, A. (2016). 'RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704

Molvarec A. RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704

A. Molvarec, "RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704