Meliciani, M. (2018). POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619
Meliciani, Melanie. "POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619
Meliciani, Melanie. "POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619
Meliciani, M. (2018). 'POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619
Meliciani M. POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619
M. Meliciani, "POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619