Kvesić, I. (2018). ULOGA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVNOJ POLITICI ZAGREBAČKOG HOLDINGA U POSTIZANJU KONKURENTNOSTI (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:739809
Kvesić, Irina. "ULOGA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVNOJ POLITICI ZAGREBAČKOG HOLDINGA U POSTIZANJU KONKURENTNOSTI." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:739809
Kvesić, Irina. "ULOGA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVNOJ POLITICI ZAGREBAČKOG HOLDINGA U POSTIZANJU KONKURENTNOSTI." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:739809
Kvesić, I. (2018). 'ULOGA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVNOJ POLITICI ZAGREBAČKOG HOLDINGA U POSTIZANJU KONKURENTNOSTI', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:739809
Kvesić I. ULOGA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVNOJ POLITICI ZAGREBAČKOG HOLDINGA U POSTIZANJU KONKURENTNOSTI [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:739809
I. Kvesić, "ULOGA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVNOJ POLITICI ZAGREBAČKOG HOLDINGA U POSTIZANJU KONKURENTNOSTI", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:739809