Akšamović, D. (2018). ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880
Akšamović, Domagoj. "ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880
Akšamović, Domagoj. "ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880
Akšamović, D. (2018). 'ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880
Akšamović D. ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880
D. Akšamović, "ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880