završni rad
ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU

Domagoj Akšamović (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad

Akšamović, D. (2018). ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880

Akšamović, Domagoj. "ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880

Akšamović, Domagoj. "ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880

Akšamović, D. (2018). 'ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880

Akšamović D. ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880

D. Akšamović, "ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880