Pristup korisnicima matične ustanove
Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača
Poslovno veleučilište Zagreb
APA 6th Edition Mlinarić, D. (2018). Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954
MLA 8th Edition Mlinarić, Dario. "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954
Chicago 17th Edition Mlinarić, Dario. "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954
Harvard Mlinarić, D. (2018). 'Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954
Vancouver Mlinarić D. Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954
IEEE D. Mlinarić, "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu