Majher, L. (2019). MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“ (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929
Majher, Luka. "MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929
Majher, Luka. "MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929
Majher, L. (2019). 'MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929
Majher L. MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“ [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929
L. Majher, "MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929