prikaz prve stranice dokumenta SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA

Jelić, Ivona
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Jelić, I. (2019). SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784

Jelić, Ivona. "SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784

Jelić, Ivona. "SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784

Jelić, I. (2019). 'SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784

Jelić I. SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 24.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784

I. Jelić, "SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:657784

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.