Štimac, I. (2019). MARKETINŠKI TRENDOVI U BUDUĆNOSTI (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:356420
Štimac, Ivan. "MARKETINŠKI TRENDOVI U BUDUĆNOSTI." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:356420
Štimac, Ivan. "MARKETINŠKI TRENDOVI U BUDUĆNOSTI." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:356420
Štimac, I. (2019). 'MARKETINŠKI TRENDOVI U BUDUĆNOSTI', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:356420
Štimac I. MARKETINŠKI TRENDOVI U BUDUĆNOSTI [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:356420
I. Štimac, "MARKETINŠKI TRENDOVI U BUDUĆNOSTI", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:356420