Belužić, S. (2019). Oblici gerila marketinga i njihov utjecaj na imidž brenda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:948107
Belužić, Sandra. "Oblici gerila marketinga i njihov utjecaj na imidž brenda." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:948107
Belužić, Sandra. "Oblici gerila marketinga i njihov utjecaj na imidž brenda." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:948107
Belužić, S. (2019). 'Oblici gerila marketinga i njihov utjecaj na imidž brenda', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:948107
Belužić S. Oblici gerila marketinga i njihov utjecaj na imidž brenda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:948107
S. Belužić, "Oblici gerila marketinga i njihov utjecaj na imidž brenda", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:948107