prikaz prve stranice dokumenta MJERENJE MARKETINŠKE EFIKASNOSTI U DIGITALNOM MARKETINGU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MJERENJE MARKETINŠKE EFIKASNOSTI U DIGITALNOM MARKETINGU

Medić, Filip
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Medić, F. (2019). MJERENJE MARKETINŠKE EFIKASNOSTI U DIGITALNOM MARKETINGU (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:839750

Medić, Filip. "MJERENJE MARKETINŠKE EFIKASNOSTI U DIGITALNOM MARKETINGU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:839750

Medić, Filip. "MJERENJE MARKETINŠKE EFIKASNOSTI U DIGITALNOM MARKETINGU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:839750

Medić, F. (2019). 'MJERENJE MARKETINŠKE EFIKASNOSTI U DIGITALNOM MARKETINGU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:839750

Medić F. MJERENJE MARKETINŠKE EFIKASNOSTI U DIGITALNOM MARKETINGU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:839750

F. Medić, "MJERENJE MARKETINŠKE EFIKASNOSTI U DIGITALNOM MARKETINGU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:839750

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.