Stipanić, D. (2020). ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276
Stipanić, Dino. "ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276
Stipanić, Dino. "ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276
Stipanić, D. (2020). 'ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276
Stipanić D. ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276
D. Stipanić, "ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276