Marić, A. (2022). Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032
Marić, Antonio. "Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032
Marić, Antonio. "Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032
Marić, A. (2022). 'Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032
Marić A. Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032
A. Marić, "Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032