završni rad
NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU

Lucia Števanja (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad...

Števanja, L. (2016). NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314

Števanja, Lucia. "NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314

Števanja, Lucia. "NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314

Števanja, L. (2016). 'NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 20.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314

Števanja L. NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 20.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314

L. Števanja, "NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314