Rožić, M. (2022). Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006
Rožić, Mateja. "Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006
Rožić, Mateja. "Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006
Rožić, M. (2022). 'Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006
Rožić M. Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006
M. Rožić, "Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006