Horvat, M. (2022). Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109
Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109
Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109
Horvat, M. (2022). 'Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109
Horvat M. Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109
M. Horvat, "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109