Landeka, M. (2021). Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121
Landeka, Monika. "Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121
Landeka, Monika. "Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121
Landeka, M. (2021). 'Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121
Landeka M. Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121
M. Landeka, "Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121