Naslov Neverbalna komunikacija Line Červara
Naslov (engleski) Nonverbal communication Line Červara
Autor Ivan Hrgović
Mentor Tanja Grmuša (mentor)
Član povjerenstva Sanja Rocco (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Neven Šipić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2021-10-28, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Neverbalna komunikacija je prijenos informacija korištenjem govora tijela, uključujući kontakt očima, izraz lica, geste i drugo. Svaka se osoba neprekidno koristi neverbalnom komunikacijom bila ona toga svjesna ili ne. Neverbalna komunikacija je važna jer nam daje vrijedne informacije o komunikacijskoj okolini uključujući one kako se osoba osjeća, kako netko prima informacije i kako pristupiti osobi ili skupini ljudi. Zbog toga je razvijanje sposobnosti čitanja neverbalne komunikacije neprocjenjivo jer je to vještina koju možemo koristiti u svakodnevnim društvenim situacijama u kojima se nalazimo, od privatnih do poslovnih. Cilj ovog rada je analizirati neverbalnu komunikaciju Line Červara na konferenciji za novinare i govor njegova tijela na utakmicama, na temelju razrade tematskog dijela koji se odnosi na komunikaciju, sportsku komunikaciju, neverbalnu komunikaciju sa svojim značajkama u javnosti i javnim nastupima. Ovaj rad podijeljen je u pet cjelina od kojih prva cjelina objašnjava ulogu komunikacije u društvu, osnove komunikacijskog procesa i razine komunikacije. Druga cjelina obuhvaća obilježja sportske komunikacije te komunikaciju trenera i igrača i odnose trenera s medijima. Treća cjelina objašnjava važnost pripreme komunikacije u javnostima, a u četvrtoj cjelini razrađuje se poglavlje neverbalne komunikacije sa njenim potpoglavljima gestika -signali rukama, mimika - komunikacija očima i položaj tijela, nakon čega u zadnjoj cjelini analizira neverbalna komunikacija Line Červara na press konferencijama i utakmicama.
Sažetak (engleski) Nonverbal communication is the transmission of information, using body language, including eye contact, facial expressions, gestures and more. Every person constantly uses non-verbal communication, whether they are aware of it or not. Nonverbal communication is important because it gives us valuable information about the communication environment including how a person feels, how someone receives information, and how to approach a person or group of people. That is why developing the ability to read non-verbal communication is invaluable, because it is a skill that we can use, in everyday social situations, in which we find ourselves, from private to business. The aim of this paper is to analyze the non-verbal communication of Lino Červar at the press conference and his body language at matches, based on the elaboration of the thematic part related to communication, sports communication, non-verbal communication with its features in public and public appearances. This paper is divided into 5 sections, the first of which explains the role of communication in society, the basics of the communication process and the level of communication. The second unit includes the characteristics of sports communication and the communication of coaches and players and the relationship of coaches with the media. The third part explains the importance of preparing communication in public, and the fourth part elaborates the chapter on nonverbal communication with its subchapters gestures-hand signals, facial expressions-communication and body position, after which the last part analyzes Lino Červar's nonverbal communication at press conferences and matches.
Ključne riječi
komunikacija
sportska komunikacija
javnost
neverbalna komunikacija
govor tijela.
Ključne riječi (engleski)
communication
sports communication
public
nonverbal communication
body language.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:961592
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-11-15 13:55:46