Šegota, A. (2021). Trendovi u digitalnom marketingu - budućnost i perspektiva (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:685288
Šegota, Ana. "Trendovi u digitalnom marketingu - budućnost i perspektiva." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:685288
Šegota, Ana. "Trendovi u digitalnom marketingu - budućnost i perspektiva." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:685288
Šegota, A. (2021). 'Trendovi u digitalnom marketingu - budućnost i perspektiva', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 02.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:685288
Šegota A. Trendovi u digitalnom marketingu - budućnost i perspektiva [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 02.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:685288
A. Šegota, "Trendovi u digitalnom marketingu - budućnost i perspektiva", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:685288