prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE

Jakovljević, Žaklina
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Jakovljević, Ž. (2020). UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063

Jakovljević, Žaklina. "UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063

Jakovljević, Žaklina. "UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063

Jakovljević, Ž. (2020). 'UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 10.02.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063

Jakovljević Ž. UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 10.02.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063

Ž. Jakovljević, "UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.