završni rad
DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ

Luka Zadravec (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad

Zadravec, L. (2016). DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216

Zadravec, Luka. "DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216

Zadravec, Luka. "DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216

Zadravec, L. (2016). 'DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216

Zadravec L. DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216

L. Zadravec, "DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216