Zadravec, L. (2016). DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216
Zadravec, Luka. "DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216
Zadravec, Luka. "DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216
Zadravec, L. (2016). 'DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216
Zadravec L. DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216
L. Zadravec, "DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216