Omrčen, M. (2020). UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950
Omrčen, Marko. "UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950
Omrčen, Marko. "UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950
Omrčen, M. (2020). 'UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950
Omrčen M. UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950
M. Omrčen, "UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:590950