Kočiš, G. (2021). Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109
Kočiš, Gabriela. "Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109
Kočiš, Gabriela. "Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109
Kočiš, G. (2021). 'Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109
Kočiš G. Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 21.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109
G. Kočiš, "Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109