završni rad
MARKETING HRVATSKIH START-UP PODUZEĆA

Mihaela Špeljko (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad...

Špeljko, M. (2016). MARKETING HRVATSKIH START-UP PODUZEĆA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:341678

Špeljko, Mihaela. "MARKETING HRVATSKIH START-UP PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:341678

Špeljko, Mihaela. "MARKETING HRVATSKIH START-UP PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:341678

Špeljko, M. (2016). 'MARKETING HRVATSKIH START-UP PODUZEĆA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:341678

Špeljko M. MARKETING HRVATSKIH START-UP PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:341678

M. Špeljko, "MARKETING HRVATSKIH START-UP PODUZEĆA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:341678