Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA

Lana Tomašević (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad

Tomašević, L. (2016). CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947

Tomašević, Lana. "CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947

Tomašević, Lana. "CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947

Tomašević, L. (2016). 'CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 16.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947

Tomašević L. CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 16.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947

L. Tomašević, "CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947