prikaz prve stranice dokumenta Psihološki učinci sportske komunikacije: komparacija komunikacije na društvenim mrežama na primjeru GNK Dinamo Zagreb i FC Barcelona
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Psihološki učinci sportske komunikacije: komparacija komunikacije na društvenim mrežama na primjeru GNK Dinamo Zagreb i FC Barcelona

Ciglar, Domagoj
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Ciglar, D. (2023). Psihološki učinci sportske komunikacije: komparacija komunikacije na društvenim mrežama na primjeru GNK Dinamo Zagreb i FC Barcelona (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:300619

Ciglar, Domagoj. "Psihološki učinci sportske komunikacije: komparacija komunikacije na društvenim mrežama na primjeru GNK Dinamo Zagreb i FC Barcelona." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:300619

Ciglar, Domagoj. "Psihološki učinci sportske komunikacije: komparacija komunikacije na društvenim mrežama na primjeru GNK Dinamo Zagreb i FC Barcelona." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:300619

Ciglar, D. (2023). 'Psihološki učinci sportske komunikacije: komparacija komunikacije na društvenim mrežama na primjeru GNK Dinamo Zagreb i FC Barcelona', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 29.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:300619

Ciglar D. Psihološki učinci sportske komunikacije: komparacija komunikacije na društvenim mrežama na primjeru GNK Dinamo Zagreb i FC Barcelona [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 29.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:300619

D. Ciglar, "Psihološki učinci sportske komunikacije: komparacija komunikacije na društvenim mrežama na primjeru GNK Dinamo Zagreb i FC Barcelona", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:300619

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.